שירותי מחשוב לעסקים בינוניים

ארגונים קטנים ובינוניים (SME) נהנים יותר ויותר ממחשוב ענן. ארגונים קטנים ובינוניים מחזיקים הרבה פחות משאבים לעומת עמיתיהם הגדולים. הרוחב והעומק של הטכנולוגיה שהארגונים הללו זקוקים להם מושם מיד על המשאבים הללו. מספר ארגוני ה- SME גדל ואנו רואים גידול משמעותי בשימוש במחשוב מבוסס ענן לצרכיהם העסקיים.

פנינו לספקי שירותים מנוהלים כדי לנהל את שירותיהם ולטפל בבעיה זו. שירותים אלה מחויבים ומשתמשים על בסיס חודשי להשגת מחירים ידידותיים לעסקים – פתרונות רשת ברמה במחירים נמוכים.

שירותי IT מנוהלים מאפשרים לחברות לפרוס את צוות ה- IT שלהם תוך צוותי אנשי מקצוע המספקים תמיכה 24/7

שירותי IT מנוהלים מספקים לחברות קטנות ובינוניות את הידע והמיומנויות של מחלקת IT בשבריר מהעלות. עם זאת, חלק מהעסקים הקטנים והבינוניים, שיש להם צוות IT קטן בבית, אינם יכולים להרשות לעצמם את התמיכה שניתן לספק. מחשוב ענן יכול לעיתים קרובות להקל על נטל זה בכך שהוא מאפשר לחברות קטנות ובינוניות לגשת לשירותים, כסף ומשאבים שאולי לא יוכלו ליישם ולתמוך בעצמם. בנוסף לאפליקציות שולחן עבודה סטנדרטיות, הענן מציע גם יישומים מיוחדים המעשירים מגוון עסקים קטנים ובינוניים על ידי מתן גישה למידע שאחרים אנשי מקצוע מיומנים במיוחד צריכים לגשת, להרכיב ולנתח. המעבר ממחלקת IT מסורתית וצוות IT קטן לענן יכול לספק ערך מוסף אמיתי עבור ארגונים קטנים ובינוניים. בין אם העסק שלך גדול או קטן, אתה יכול לנצל את כל התכונות והיתרונות שמציע מחשוב ענן, ללא קשר לגודל שלך. שירותי מחשוב ענן כגון מחשוב ענן, אחסון בענן ושירותים מנוהלים בענן נותנים לעסקים שלך את היתרון הדרוש להם כדי לצמוח.
כדי לקרוא עוד בנושא של שירותי מחשוב לעסקים ושירותי מחשוב לעסקים בינוניים מומלץ להעיף מבט ב- activate.co.il

לחברות המעוניינות להפוך לכוח מניע בתעשייה שלהן

מחשוב ענן מציע פתרון רשת גמיש ומותאם יותר. תוכלו להתאים אישית את טכנולוגיית הענן בה אתם משתמשים כך שהעסק שלכם יוכל לבחור את השירותים המתאימים ביותר לצרכיהם. טכנולוגיה מבוססת ענן מעניקה לעובדים שלך, במיוחד אלה בעסקים קטנים ובינוניים, גישה רציפה.

זו יכולה להיות אחת הסיבות המשכנעות ביותר לפרוס מחשוב ענן עבור ארגונים קטנים ובינוניים

אתה יכול להשתמש בפתרונות מבוססי ענן כדי להשיג התייעלות שהייתה זמינה בעבר לחברות גדולות. אתה מסוגל להקל על המשתמשים שלך ועל החברה שלך. ישנם מספר יתרונות בלהיות ספק ענן, כמו להקל על המשתמשים ולעסקים להציע לך.

שירותי מחשוב ענן נעים בין אחסון נתונים לתוכניות פונקציונליות, כולל מכונות וירטואליות, וירטואליזציה, אחסון בענן ופתרונות מחשוב ענן ארגוני.

אם אתה עסק קטן או בינוני, השירותים הבאים מכסים את חלקם או את כל השירותים המנוהלים. IT יכול לספק פתרונות לעסק שלך, אך כרגע יש לך תמיכת IT מוחצת או שאתה משתמש בשירות IT מנוהל בפעם הראשונה.

תמכנו בהצלחה במגוון ארגונים קטנים ובינוניים ביישום פתרונות הקשורים לעסקים באופן חסכוני

דלפק שירות טוב יותר מבוסס ענן מאפשר לחברות קטנות ובינוניות לחסוך בעלויות חומרה ותוכנה. כשמשתמשים בשירות ענן ציבורי, אינך צריך לשלם עבור כל משאבי הענן הדרושים לעסקים קטנים – או בינוניים – בין אם אתה קונה ישירות ובין אם לא. עלות שירותי מחשוב ענן משתנה בהתאם למספר המשתמשים, מספר התכונות והכלים הדרושים לכם וכמה תמיכה שאתם מספקים. היתרון הוא כי חברות קטנות ובינוניות יכולות לבחור שירותי ענן ממגוון ספקי ענן, כגון שירותי האינטרנט של אמזון (AWS), Microsoft Azure, Google Cloud Platform (GCP) ו- Microsoft Office 365.

מחשוב ענן מציע עלות- פתרון יעיל עבור ארגונים קטנים ובינוניים

במיוחד בהשוואה לעלות אירוח השרתים הביתיים. MSP מספקת שירותי ענן ומבטיחה גישה למשאבים שרוב העסקים אינם יכולים להרשות לעצמם. פרוגנט מציעה מגוון רחב של מחשוב ענן ושירותים מנוהלים עבור חברות קטנות ובינוניות, המאפשרות לארגונים קטנים ובינוניים ליהנות מאותם פתרונות IT מהשורה הראשונה בשימוש על ידי חברות רבות מהמובילות בענף.

צוות אנשי פרוג'נט מאנשי IT מוסמכים הם בעלי ניסיון רב ברשתות ארגוניות

המאפשרים לחברות בינוניות לקבל תמיכת IT ברמה עולמית מבלי לקיים ארגון IT פנימי גדול או למיקור חוץ של עלויות תמיכה ברשת לארגוני שירות לאומיים גדולים. פרוגנט יכול לעזור לארגונים בכל הגדלים לפתח סביבה חסכונית – סביבה התומכת במערכות הפעלה ואפליקציות של Windows ו- Linux בענן – או מודל רשת היברידי המנצל משאבים ועננים ציבוריים באתר.

על ידי השקעה במחשוב ענן

עסקים יכולים להבטיח פתרון אמין לשחזור מאסון ולגיבוי ללא צורך בהקמת מכשיר פיזי. ניתן למטב את מחשוב הענן לעסקים בכדי להגדיל את הפרודוקטיביות ולספק לעובדים גישה לכלים אינסופיים המאפשרים גישה רק לאחר שבוצעו מראש הטיפים והצעדים הנכונים. שירותי דלפק העזרה לעסקים קטנים הם הדרך המושלמת לספק תמיכה ב- IT לעובדים שאולי לא יהיו זמינים להם בבית. IT יכול לשמש תחנת עבודה מרוחקת וחלקה לעובדים, והם יכולים לייעל את התפוקה שלהם על ידי הגדלת התפוקה המוצעת לעובדים.