זנזיבר – טיפים למטיילים

אנשים רבים ביקשו ממני עצות כיצד לנסוע לזנזיבר, לכן החלטתי להרכיב מאמר טיפ וטריקים קטן שיעזור לך לתכנן את הטיול שלך.

אני כותב בלוגים כבר כשלוש שנים וההודעה הראשונה שלי נכתבה באנגלית

אז כשהגעתי לאי זנזיבר אחרי מסע של ארבעה חודשים באפריקה, יצאתי למצוא את המלונות הטובים ביותר ב- זנזיבר. בחרתי בקצה הצפוני של זנזיגר מכיוון שיש בו כמה מהחופים הטובים ביותר באי. מלבד החופים היפים והיפים, כדאי לבקר בנונגווי שנמצאת בצפון – רוב הטיפים vonzanziBar.

Nungwi

היא היעד הטוב ביותר לביקור בזורי זנזיבר הצבעונית, אך היא יקרה יותר מטנזניה היבשתית ותחסוך הרבה כסף במבצעים זולים יותר אם תבקר בזנזיבר בתקציב מוגבל. ישנן דרכים רבות לבקר בזנזיגר בתקציב שלך, וחלק מהעסקאות הטובות ביותר ימשכו אותך בצבעי זורה, צורוס הצבעונית והתוססת, ואפילו בחלקים מסוימים של טנזניה. עם זאת, אתה יכול לצאת עם המקומיים לפעילויות כדי לא לאבד את האינטימיות של זנזבר. זהו אחד מאתרי הנופש הגדולים ביותר בזאנבר ובו מספר מסעדות, ברים, חנויות, מסעדות ומלונות, כמו גם אכסניה ומלון. אנו מקווים שמאמר זה עזר לך לתכנן את הטיול שלך ולגלות כמה דברים מדהימים שאתה יכול לעשות בזנזיבר. אנו מקווים כי ראיון זה יעזור לך לקבל תובנה חשובה בנוף התיירותי בזנזאבר ויעזור לך לתכנן את הטיול שלך. המדריך של ZanZanBar, מלא בעצות שמתאימות לכם, ואנחנו מקווים שראיונות אלו יעזרו לכם לתכנן את הטיול שלכם לזנסיגר!

מדריכי טיולים אחרים בברדט באינטרנט

כולל מסלול זנזיבר, מדריך מקיף לראות את זנזיבר בזנזיבר וסביבתה בעוד שבוע ושביל – בכל – זנזיבר. אנו מקווים כי מסלול זה ייתן לכם מושג טוב על מה שתוכלו לראות בזמן שהותכם בזנקבר ולאן תוכלו להגיע. הקפד לטייל ברחבי האי כדי לוודא שאתה קורא את המדריך המלא של ZanzaBar, שהוא הרבה יותר מפורט מהפוסט הזה. אני לא בטוח מה לעשות. # השמטנו כמה תמונות, אך עדיין תוכלו לראות את כל המראות, המסעדות, החנויות, המלונות והאטרקציות האחרות הנהדרים מהטיול שלנו כאן.

גלה את הדברים הטובים ביותר לעשות בזנזיבר עם מדריך טיולים בברדט, מדריך מקיף לאי ולאטרקציות שלו. עיין במדריך הנסיעות המלא מ- Budget ZanzaBar Tours & Safaris, שבשילוב עם BudgetZanzibera.com מבקר בזנקבר, טנזניה ויעדים אפריקאים אחרים.

לקבלת רעיונות נוספים

עיין במדריך הנסיעות המקיף שלנו בזנזיבר, המציע הרבה יותר מנופים עוצרי נשימה. אתר מומחה אפריקה מספק רשימה מלאה של סיורים בזנקבר בתשלום, וכן מדריך מפורט לאי ולאטרקציות שלו. לקבלת מידע, עיין במדריכי הנסיעות שלנו בכדי לקחת את המעבורת מדאר סלאם לזונזיבארס או קח את המעבורת מדאר סלאם לדר סלאם לקבלת מידע נוסף.

אם אתם מתכננים לבקר בחלקים רבים של האי במהלך הטיול שלכם לזנזיבר

כדאי לכם לשקול לשכור רכב במקום להשתמש במוניות, מכיוון שהדבר יחסוך לכם כסף רב. בקר באתר Lukmans Friendly Tours Tours וארגן סיור אם אתה מחפש אחת מנסיעות המוניות בחינם. אם אתם מבלים זמן מה בעיר לפני שאתם מבקרים בזונזיבארס, הנה המדריך המיני שלנו לדרס א-סלאם, אשר נותן לכם מידע נוסף על הערים ועל הזמן שתבלו בכל אחת מהערים הללו לפני שתצאו לזנזבר. למי שמחפש את המדריכים הטובים ביותר עם הידע הרב ביותר, ארגנו עבורכם ארגון מוכר כמו חברנו פריד, שהוא מדריך הטיולים הטוב ביותר שלנו בסטון טאון. הבא הבא ברשימת הטיפים שלנו לטיולים לטנזניה הוא מבט על שדות התעופה השונים במדינה, כמו גם על כמה מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בטנזניה.

כמה זמן אתה זקוק לחופש זנזיבר המלא תלוי במה שאתה רוצה לעשות

אך אנו ממליצים על שבוע אחד לפחות. טיפ הטיול האחרון שלנו לטנזניה הוא שיש לכם הזדמנות להוסיף טיול יום לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בטנזניה. כשנוסעים לזנצ'ריה וממנה, וודאו שהדרכון שלכם תקף למשך הנסיעה ולא רק ליום הראשון או השני.

פוליטית זנזיבר היא חלק מטנזניה, אבל זו מדינה אוטונומית למחצה בתוך טנזניה. הויזה לה אתה זקוק כדי לבקר באי היא הויזה הטנזנית, ולמרות שאינך זקוק לוויזה נפרדת כדי לבקר באי, תצטרך להציג את הדרכון שלך.