ספא באזור הצפון

מי שבחר באזור עוצר הנשימה בצפון הארץ לא יתאכזב: באזור ישנם מספר מכוני ספא ומלונות שקשה למצוא – ושלא תמצאו בשום מקום אחר. זה עשוי להפתיע כי ישנו מלון ספא בצפון הארץ שעובד עם אחת מחברות הספא המפורסמות ביותר באזור בפא פלמנגו

הגקוזי אמנם מהווה תיקו מרכזי באתר ספא פלמנגו

אך צוות הספא מציע מגוון שירותים מהירים, מרגיעים ומהנים, כמו עיסוי רקמות עמוק בן 15 דקות ומעוט בורבון מארק Maker's Mark. אתרי נופש אחרים מציעים מגוון שירותי בריאות, החל מעיסויים ועד עיסויים, וחלקם פשוט מהנים. טיול בפינוקים של בתי הבריאות יעניק לכם את התחושה שאתם משיגים את מבוקשכם. גולת הכותרת עבורי הגיעה מעיסוי מקצועי, ממנו נהנתי מאוד, ומתקופה בה יכולתי לבלות עם חברים.

בחלק מהספא יש שני חדרים שניתן לשכור על ידי קבוצה קטנה למשך שעה

אך לא תהיו בטרקלין עם מלפפון ומים. כמו תמיד, בדקו באתר הספא המסוים בכדי לאשר את ההכללה לפני שאתם מזמינים ואל תהססו לפנות אליהם אם אתם עדיין לא יודעים איזה סוג חיסכון עשוי להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. בספא יום קטן יכול להיות תפריט טיפולים קטן יותר ואין בו אמבט אדים או ג'קוזי. זה אמור להבהיר את הדברים, אך חלק מאמבטיות היום הקטנות מציעות מגוון טיפולים, כמו עיסויים, ג'קוזי, עיסוי, דיקור ואפילו מטפל בעיסוי.
כדי לקרוא עוד על ספא באזור הצפון וספא באזור הצפון: חיפה כדאי להעיף מבט ב- flamingospa.co.il

קונסיירז 'בריאות מקצועי יעזור לכם לגלות אילו מטיפולי הסלון בספא יתאימו לצרכים שלכם בכדי להבטיח חוויה מרגיעה ומהנה

יש מכוני ספא המציעים עיסויים המותאמים ללקוח, כולל עיסוי חם ומקרר, טיפול בעיסוי ואפילו דיקור סיני. אם תרצו להתפנק, תוכלו לבקר בספא עם תפריט טיפולי סלון כמו אמבט אדים, ג'קוזי, מטפל בעיסוי או דיקור סיני.

המדינות הנורדיות מציעות מגוון נפלא של מסורות בריאות

מהמעיינות החמים הפופולריים בקרב האיסלנדים ועד סאונות פיניות. עם ספא אלטרנטיבי המציע מתקני בריאות וספורט בחינם וגישה, אין זה פלא שמסורת הספא הנורדית הפכה לפופולרית ברחבי העולם. כדי לחוות את המסורת הזו מקרוב, תוכלו ללחוץ על רשימת הספא הנורדי הפופולרי ביותר באזור הצפון. הרפיה בספא היא דרך נהדרת להבטיח לכם את ההזדמנות להירגע ולהפחית לחץ.

אם אתם מתכננים טיול לאחד המרחצאות התרמיים הפופולאריים ביותר באזור הצפון, כמו איסלנד או פינלנד, עליכם לשקול שהייה של שבוע או שבועיים באחד או יותר ממרחצאות תרמיים אלה.

ספא זה פחות ביקר ממקבילו בצפון קליפורניה

אך מציע מגוון שירותי ספא כולל עיסויים, עיסויים, דיקור סיני ועיסוי. צרו קשר עם Cloudcroft Lodge, שם האורחים יכולים ליהנות מכל היתרונות של הספא, כולל עטיפות גוף, עיסויי גוף, עיסויי פנים ומטפל בעיסוי.

תוכלו לבלות את היום בהנאה מהמטבח הים תיכוני במסעדה שבאתר

ללגום ממסירות מקומיות בבר היין של הלודג 'או לטבול בבריכה החיצונית המחוממת. אם אתם שוהים בסוף השבוע או במהלך השבוע, דאגו לבקר בספא המרווח במקום כדי ליהנות מיום שלווה של מנוחה. אל תחמיצו את הביקור בספא, אלא הפכו אותו לחלק מהטיול שלכם ב- Cloudcroft Lodge בכדי ליהנות ממיטב שני העולמות: חופשה מרגיעה וחווית בריאות.

מעיסויים

טיפולי פנים, מניקור ואיפור, ספא הקריסטל יהפוך את החוויה שלכם למרגיעה ככל האפשר. אם אתם מוכנים להתפנק עוד יותר, היכנסו לספא, שם הטיפולים המותאמים אישית משלבים מוצרים ומרכיבים בהשראת הנוף של עמק הכרמל. שהותכם כאן תתחדש לאחר יום של מנוחה בספא המפואר של Cloudcroft Lodge. בנוסף לדגש על פנאי ומנוחה, יש גישה מאוד מוכוונת לבריאות ולבריאות. בריכות פנאי ממוקמות בדרך כלל בספא גדולים יותר, הן עצמאיות (כלומר חווית הספא אינה חורגת ממטבח הספא) ולעיתים נדירות מוצעות קורסים בכושר. הספא באתר הנופש קריסטלברג בתומפסונוויל נוקט גישה שונה בהיצע שלו. הצעות בריאות מסורתיות משולבות עם טעמים חדשים ששורשיהם בתפריט העונתי של המסעדה, שמרכיביו מיוצרים במזקקת דג הברזל המקומי.

המונח "ספא בריאות" משמש לעתים קרובות כל כך עד שהוא יכול לשמש לתיאור כל אמבטיה שמעניקה לך חזקה למה לצפות, בניגוד לפינוק בספא בלבד.