משכנתא לבית שני

כולם יודעים כי הלוואה לבית שני יכולה להיות קשה יותר מאשר למגורים ראשיים. כאשר מבקשים משכנתא לרכישת בית שני, חשוב להבין שהמשכנתא אליה אתם מבקשים שונה מהמשכנתא השנייה. אתה יכול להניח, עם אותם כללים, שיעורי המשכנתא יהיו גבוהים יותר עבור נכס להשקעה כמו בית שני. משכנתא לבית שני בדרך כלל תהיה בשיעור גבוה יותר מאשר משכנתא ראשונה לבית, אך לא גבוהה כמו בית ראשון.

אם אתה חזק אתה יכול לשלם ריבית של 10 אחוזים בלבד על פי דרישות המינימום שקבעה פאני מיי כל עוד אתה משלם ריבית של 2.5 אחוזים לפחות.

המשמעות

היא שצפוי לך פיקדון גדול יותר מאשר אם היית קונה בית שני והמשכנתא שלך עשויה להיות בשיעור גבוה יותר. מלווים למשכנתאות מתמקדים בדירוג האשראי שלך ובכמות המקדמות שאתה משלם בעת הגשת בקשה להלוואת הבית השנייה שלך. אם יש לך דירוג אשראי ממוצע של 4.5 ומעלה, המלווים במשכנתאות יגבו לפחות 20%. סביר להניח שדרישות התשלום יהיו גבוהות מהסכומים הנדרשים למגורים ראשוניים.

אתה צריך לדעת שיש שני מוצרי אשראי שונים בעיני המלווה. אם ספק המשכנתא שלך מציע משכנתא לבית שני, אתה צפוי להתמודד עם קריטריונים מחמירים יותר בעת הגשת הבקשה.

אם אתם מעוניינים לקחת הלוואה לרכישת בית שני או נכס להשקעה

חשוב שתדעו מה ההבדל בין שני סוגי הנכסים ותבהירו למלווה שלכם על כוונותיכם בתחילת תהליך בקשת משכנתא. כשאתה קונה בית, ספק המשכנתא שלך יכול לראות את הבית שלך כ"בית שני "אם אתה גר שם, אם אתה רוצה להגיש בקשה למשכנתא. בעת הגשת בקשה למשכנתא נשאלת סדרת שאלות לגבי אופן השימוש בנכס. לדוגמא, אם היינו רוצים להשכיר את ביתנו השנייה למישהו אחר וכבר יש לנו את המשכנתא שאנו משלמים, היינו מתייחסים לפנייתנו כאילו מדובר במשכנתא ראשונה לבית – למרות שקנינו את הבית.

בהלוואות משכנתא שנייה, סביר להניח שתחול חוקים מחמירים יותר מאשר במשכנתא ראשונה, למרות שכבר שילמת אותה.

הלוואת דירה שנייה מחייבת אותך ללוות סכום שני וגדול יותר

מה שמגדיל את הסיכון של המלווה. באופן כללי, כשאתה מקבל משכנתא ראשונה על הבית שלך, אתה צריך יותר כסף ממה שאתה צריך לקבל עבור המשכנתא הראשונה שלך. תזדקק למשכנתא שאינה מכסה את כל ההכנסה השוטפת שלך בו זמנית, ומשכנתאות לבית שני רבות דורשות פיקדון של 25 אחוז.

אם אתה מתקשה בתשלומי החזר המשכנתא שלך

אינך יכול להיות זכאי למשכנתא ביתית שנייה. אם אתה שוכר את הבית שלך, יכול להיות קשה יותר לקבל אישור להלוואת הבית השנייה שלך מאחר והמלווים לוקחים בחשבון את הסיכון הנוסף הזה. הדרך בה המלווים קיזזו את הסיכון המוגבר הזה היא הגדלת סכום הריבית שהם משלמים על המשכנתא הראשונה שלך, או את הריבית על ההלוואה עצמה.

אם אתה חושב שאתה צריך לשלם במזומן עבור בית שני

היה סמוך ובטוח שיש אפשרויות הלוואת דירה למימון רכישת המגורים הראשיים שלך. עם שיעורי ריבית נמוכים, מיחזור מזומן יכול להיות בעל פוטנציאל לכסות את הלוואת הבית השנייה שלך ולהוריד את הריבית על הלוואת הבית העיקרית שלך. אפשר גם לקחת הלוואת דירה ולהעביר אותה למקדמה בבית השני שלכם, מה שמקטין את סכום המשכנתא. אם בניתם הון רב בביתכם הנוכחי, יתכן שתוכלו לרכוש בית שני עם הלוואת הון מהבית המגורי העיקרי שלכם.

ליועצים של מידלנד משכנתא יש את היכולת לעזור לרוכשי דירות לנצל את משכנתאות הבית השני כדי לענות על צרכיהם הספציפיים. למידע נוסף על האופן שבו Sammamish Mortgage יכול לעזור לך, אל תהסס לפנות אלינו עוד היום.

תהליך ההשאלה לבית שני

הוא זהה למשכנתא ראשונה, אך לאחר שדיברנו איתנו להערכת מלווים שונים, אנו מצוידים יותר להנחות אתכם במהלך השני – תהליך הבקשה להלוואת דירה. אחרת, תהליך הגשת הבקשה למשכנתא השנייה שלך זהה למשכנתא העיקרית שלך, כולל הצורך לשכור שמאי שאושר על ידי המלווה שלך. בדיוק כמו עם משכנתא רגילה, יהיה עליך להשלים דוח כותרת, תעודת שיטפון והערכת שווי לפני שתשלים את הלוואת SecondHomeMortgage שלך.

הלוואת דירה שנייה

היא משכנתא המשמשת לרכישת נכס ראשון, כולל דרישות האיכות הבסיסיות. שנייה – משכנתא לבית היא, כפי שהשם מרמז, הלוואה שעליכם לקחת כדי לקנות משכנתא שנייה, והיא אמורה בדיוק כפי שהשם מרמז – כמשכנתא המסייעת למימון רכישת בית אם אתם כבר בבעלות בית קיים. משכנתא לבית שני טובה באותה מידה כמו המשכנתא הראשונה שלכם ושוות ערך לכל הלוואה שנלקחת לרכישת בית שני – ממש כמו המשכנתא העיקרית שלכם.