האי הדרומי ניו זילנד

במאמר זה ריכזנו רשימה של הדברים הטובים ביותר לעשות באי הדרומי ניו זילנד והנה מה שאנו ממליצים על כך שלא תוכלו לפספס שום דבר.

 

האי הדרומי ניו זילנד
האי הדרומי ניו זילנד, צילום באדיבות pixabay

 

טווח דינמי של נופים באי הדרומי ניו זילנד

תסעו שעה-שעתיים ל- New NZ והנוף משתנה באופן דרמטי ועובר מצד לצד למשך שעות, ימים או שבועות.

הנסיעה מוואנקה לקווינסטאון היא אחת המרהיבות בניו זילנד, אני חייבת להיות דעתי. גם אם אין לכם זמן לחקור את כל השבילים, הנוף סביב הר קוק הוא חובה מוחלטת – לראות מקום באי הדרומי של ניו זילנד. הנוף מפסגת הר קוק מעל האי הדרומי של דרום ניו זילנד הוא אפי, ואני בטוח שלכולכם יש את זה. הכביש המתקרב להר קוק מהפארק הלאומי אוראקי נותר אחד הכבישים היפים ביותר בניו זילנד, גם אם אורכו רק כמה קילומטרים. מה עוד אוכל לומר על הנסיעה הזו, אלא שהיא נושבת בראשי, זו הרוח – הרוח.

את המקום הזה חייבים לראות עמים רבים, הוא חובה לראות – לכל תושבי ניו זילנד.

אם אתה זקוק לרעיון היכן לטייל בניו זילנד, שקול את הטיול המומלץ הבא

מסלולי הטיול הטובים ביותר באי הדרומי ויעדי הטיול הפופולריים ביותר בדרום זילנד. סיור תושבי דרום האי ניו יורק מבקר במקומות איקוניים מהדרום, כולל איי קוק, אוקלנד, וואיקטו, אוטגו, וולינגטון, קרייסטצ'רץ ', טאורנגה, קאיקורה, וונגאנואי, טרנאקי, מנוואטו ורבים אחרים.

צא לראות כמה מהחופים הנהדרים של ניו יורק וקבל טעימה ממה שעתיד לבוא בנקודות התיירות הפופולריות ביותר במדינה.

אם אתם מגיעים לניו זילנד לחופשת סקי, באי הדרום יש יותר אתרי סקי לבחירה, אך היזהרו מכך שיהיה קר מאוד באיי הצפון והדרום, במיוחד בחודשי החורף. אפרופו הרים: אם אתה רוצה לטייל ולרמוס בדרום זילנד, לך לשם. אחרי הכל, זהו אזור הררי, ויש הרבה אתרי קמפינג ליד ההרים. טמפרטורות הים בניו זילנד אינן ממש גבוהות, ולכן קשה למצוא מקום ליד הים, לא באיים הצפוניים או הדרומיים.

אז אין בעיה לחזור לבריטניה או לעשות את הטיול בן שלוש שעות לאוסטרליה, ויש הרבה מלונות, מסעדות ומלונות בניו זילנד והרבה מלונות ומסעדות באוסטרליה. אם טסים לנמל התעופה של קרייסטצ'רץ ', תוכלו להגיע לניו יורק, לונדון, סידני, אוקלנד, מלבורן, בריסביין, אדלייד, פרת' ומלבורן.

האלפים הדרומיים מחלקים את האי הדרומי של ניו זילנד באמצע, והחזרה לפיקטון היא טיול קל יחסית.

הפסגות מכוסות שלג, אך מציעות נוף מדהים באמת להתקרב אליו. סעו סביב האי הדרומי של ניו זילנד וצפו טוב על הרי האלפים הדרומיים ושונית המחסום הגדולה באוסטרליה ובדרום אפריקה.

האי הדרומי של ניו זילנד נשלט על ידי האלפים הדרומיים, המשתרעים לכל אורך האי. האזור משתרע על 450 ק"מ מצפון לדרום, והוא נוצר על ידי אזור אקולוגי של הרים, עמקים ורכסים, כמו גם מספר גדול של אגמים ונהרות. החלק העליון של אזורי האלמוגים הללו הוא ביתם של שונית המחסום הגדולה באוסטרליה ובדרום אפריקה, ובאוקיאנוס השקט בדרום אמריקה.

ישנן שתי דרכים לחוות את אזור האי הדרומי של ניו זילנד: אתה יכול לשוט בקיאקים או לשייט על הצלילים, ויש את מפרץ טסמן ליד מוטואיקה, או שאתה בקווינסטאון.

גן עדן לחובבי הטבע עם ההרים המושלגים שלו, החופים הבתוליים והחופים היפים. עם החופים המבודדים שלו וההזדמנות לברוח ממזג האוויר הקשה דרומה יותר, זהו אחד המקומות השקטים ביותר לסיים את טיול הדרך אל האי הדרומי של ניו זילנד. האיים הדרומיים של ניו זילנד מפורסמים ומגוונים; יש להם פסגות הרים, פיורדים גבוהים, מפלים יפים, מגוון גדול של צמחייה ובעלי חיים ושפע של משאבי טבע.