נופש וטיול ביערות ירושלים

מלון בוטיק בירושלים – בתוך העיר מצוי יער חורש קסום, המושך אליו מבקרים רבים, ומהווה ריאה ירוקה של העיר. היער נקרא יער ירושלים והוא ממוקם ממזרח למושב בית זית ושכונת הר נוף. ביער תפגשו מגוון עשיר של פרחים, צמחים ובעל חיים, לצד שרידי חקלאות. היער מקיים פעילויות קהילתיות לתושבים, אשר לוקחים פעיל בתכנון ובנטיעה בו. מלון בוטיק בירושלים מציע חווית לינה ונופש נעימה מאוד ומפנקת, ותוכלו לשלב נופש ולינה בירושלים עם חצי יום ביקור ביער ירושלים.

על יער ירושלים

מלון בוטיק – ביער ישנן טרסות חקלאיות ושרידי קבורה עתיקה. היער מציע מגוון של פינות חמד אליהן ניתן להגיע בשבילים הפנימיים של היער כאשר חניונים ופינות משחק פרוסות בו. אחד השבילים הוא שביל הארז – שביל מעגלי המציע מסלול הליכה של כ4 ק"מ. ההליכה הינה בדרגת קושי בינונית ומגיעים במהלך ההליכה לגן אוסטרליה והמגלשה. לאורך שביל ארז ניתן להבחין בכרמי זיתים, בארזים ובעצי בוסתן רבים. יש גם חורשת אקליפטוסים ומתקני שעשועים. בהמשך השביל מצויה מערה עם עץ תאנה ומגיעים בהמשך אל מצפה כרם. מלונות בירושלים מציעים חוויה לכל המשפחה ותוכלו ללון במלונות המצויים בשכונות הנושקות ליער כמו למשל שכונת הר נוף החרדית, או במושב בית זית בצימרים. מומלץ ללון במרכזה של העיר לאלו שמגיעים לעיר ליותר מיום אחד, ומבקרים גם באתרים המרכזיים שבלב העיר – כמו למשל שוק מחנה יהודה או בעיר העתיקה.

עוד בירושלים

מלון בוטיק – לצד יער ירושלים, שכונה נוספת בפאתי העיר שמציעה המון חורש ירוק וטבע היא שכונת עין כרם. בשכונה ישנם בתים ציוריים מקסימים שחלקם הם ביתם של אומנים, המקיימים סדנאות. עין כרם היא שילוב של מנזרים, כנסיות ובתי כנסת ומצויים בה אתרים אשר קדושים לשלושת הדתות. עין כרם מזמנת אליה תיירים רבים לאורך השנה, ומגוון הבתים והמבנים המיוחדים שבה, מספרים כל אחד מהם, סיפור היסטורי מרתק ומעשיר. תוכלו להנות מסיור מאורגן בעין כרם או להתהלך באופן חופשי ולבקר במבנים השונים, בהתאם לאפשרויות הכניסה והביקור בכל מבנה. מלונות בירושלים בעין כרם מציעים אירוח משודרג ואיכותי.

קרדיט תמונות: pixabay