טסים לטייל בחו"ל ? כל הסיבות לקחת איתכם טלפון לוויני

מתכננים טיול ממושך במקומות חדשים ואקזוטיים, שלא הייתם בהם בעבר? כדאי שתיקחו עמכם לטיול טלפון לוויני שאותו אפשר לקנות או להשכיר מחברות מובחרות. אז למה טלפון לוויני הפך לציוד חובה בקרב מטיילים, ולמה גם לכם כדאי להצטייד בטלפון שכזה בטיול הבא? על כך יוסבר בקצרה להלן.

היתרונות של טיול עם טלפון לוויני

טיול עם טלפון לוויני מספק כמה יתרונות מהותיים. קודם כל הוא מספק אמצעי תקשורת מכל מקום בעולם, גם במקומות שאין בהם קליטת סלולרית או אינטרנט. הדבר משחרר את התלות מהרשת ומאפשר לטייל בראש שקט בכל מקום שרוצים, מבלי לדאוג לעצמכם ומבלי להדאיג את בני המשפחה שלכם. הטלפון עצמו מחובר למוקד איתור וחילוץ הפעיל בכל שעות היממה, אליו ישלחו הודעות מצוקה והודעות שבשגרה. המוקד מספק מענה מהיר לכל קריאת מצוקה עם כל סיוע נדרש.

בנוסף, מדובר במכשירים קלים לנשיאה ועמידים במיוחד, הרבה יותר מטלפונים סלולריים רגילים, שיכולים לעמוד ולפעול גם בתנאי שטח קשים, כמו חשיפה למים, קור או חום גבוה, עמידות בפני זעזועים, אבק וכו'. מה שמתקבל הינו מכשיר משלים לטלפון סלולארי המתפקד במקומות קשוחים, שיש בהם בעיות קליטה או שאין בהם כלל קליטה, בין אם בלב ים, על פסגת הר או באמצע ג'ונגל.

כך המטייל ובני משפחתו זוכים לתחושת ביטחון, עם ידיעה שמכל מקום קיימת אפשרות ליצור קשר. בנוסף ניתן לתכנן את הטיול ללא תלות במקומות שיש בהם קליטה, וללא צורך לחפש בתי קפה וחנויות שיש בהם נקודת קליטה לאינטרנט.

להיות מוכנים לכל מצב

מטיילים מנוסים מתכננים את הטיול הבא שלהם באזורים מרוחקים באופן שיאפשר להם להתמודד בהצלחה גם עם הלא צפוי. למשל, גם אם לא אמור לרדת גשם הם ייקחו בתיק מעיל, תמיד ידאגו לכמות של מים מעבר לנדרש, ועוד. בנוסף לכך, מסלול טיול מתוכנן היטב ככול שיהיה, לרוב צופן גם הפתעות לא צפויות, בין אם מדובר בשביל מטעה, ערפל המקשה על הראות, שביל תלול וחלקלק וכו'. אל מצבים יש להיות מוכנים עליהם עם ערכת עזרה ראשונה ואפשרות ליצירת קשר במקרה חירום בעזרת טלפון לוויני.

השכרת טלפון לווייני

טסים לחו"ל למקום שאין בו הרבה קליטה סלולרית והבנתם שכדאי לכם לקחת עמכם טלפון לוויני? מבקשים להשכיר טלפון לוויני איכותי ומתאים? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת מגנוס המשכירה טלפונים לווייניים איכותיים, שיספקו לכם מאה אחוז קליטה מכל מקום בעולם מבלי שתהיו תלויה ברשת אינטרנט או סלולר. מדובר במכשירים שיש להם לחצן מצוקה המחובר למרכז הפיקוח של החברה שפעיל סביב השעון, ואפשרות לשליחת הודעות ללא מגבלה, לרבות הודעות של הכל בסדר למיקום מדויק.