מגנוס – כשמטיילים בארץ ובחו"ל – לא לוקחים סיכון

קרדיט תמונה: FREEPIK

כבר יותר מ- 25 שחברת מגנוס הפכה לשם דבר בקרב המטיילים הישראלים, בין אם הם יוצאים לטרקים בחו"ל ובין אם הם מטיילים בשבילי הארץ. החברה מתמחה בחילוץ מטיילים שנקלעו למצוקה בנסיבות שונות, מאזורים נרחבים ברחבי העולם, לרבות מדינות העולם השלישי ובנקודות קשות להגעה, תוך תיאומים עם הכוחות המקומיים, המשפחה שבארץ וחברות הביטוח. אז אם אתם מתכננים טיול בקרוב, שווה לזכור את מגנוס.

חברה שמגיע לכל מקום

מזה שנים חברת מגנוס משלבת בין ידע ומיומנויות גבוהות, ביחד עם אנשי צוות מתחומים שונים, ועל בסיס קשרים בינלאומיים. כל אלו מאפשרים לה לתת פתרונות מהירים מאוד בכל מקום ברחבי העולם. החברה מפעילה באופן קבוע דסק מבצעי, הנותן מענה למצבי חירום ואובדן קשר של מטיילים (וגם אנשי עסקים). בעת שמגיעה אל קריאה וידיעה אודות מטייל שאבד איתו הקשר, מפעיל הצוות את הקשרים ברחבי העולם על מנת לספק פתרון מהיר. ברוב המקרים מצליחים בתוך זמן קצר לחדש את הקשר, אך במידה והקשר לא חודש, נכנסים לתמונה אנשי מקצוע מנוסים. בין היתר, הצוות כולל אנשים מתחום המודיעין ויועצים מקצועיים מתחומי הסנפלינג, הטסה מבצעית, הפעלת כלבים, אנשי סייבר, רחפנים, מים זורמים, ג'ונגלים, טיפוס טכני ועוד.

חילוץ של נפגעי סמים ונפש

למרבה הצער, אין זה נדיר שאנשים צעירים היוצאים לטיול בחו"ל, כגון דרום אמריקה, תאילנד, הודו או אוסטרליה, סובלים ממשברים נפשיים. לעיתים, עקב שימוש בסמים גם נוצרים מצבים נפשיים קשים במיוחד, וישנו צורך דחוף להביא את הנפגע לידיים אמונות ולחיק המשפחה בהקדם האפשרי. גם במצבים אלו מעניקה חברות מגנוס מענה מקצועי ורגיש, אשר מטרתו להשיב במהרה את הנפגע לארץ. השירות ממשיך גם לאחר השיבה ארצה כאשר הצוות של מגנוס מלווה את המשפחה, נותן מניסיונו הרב, ועוזר לחבריה להשתלב בתהליך השיקומי כגורם מועיל וחיובי.

מכשירי איתור לוויין

חברת מגנוס גם מציעה מכשירי איתור לוויני. בניגוד לנהוג לחשוב, הרוב הגדול של העולם אינו מקבל כיסוי סלולרי ולא ניתן להסתמך בכל מקום על הטלפון הנייד. למצבים אלו, מכשיר איתור לוויני נותן פתרון מצוין, שכן הוא מקנה כיסוי של מאה אחוז בכל העולם בתנאי מזג אוויר סבירים. המכשיר מאפשר לשלוח הודעות "הכל בסדר" עם מיקומים נוכחיים, מאפשר לשלוח הודעת מצוקה המפעילה מייד את הדסק המבצעי בארץ, וכן להשתמש בפונקציות שונות לשליחת הודעות, ניווט, עדכוני מזג אוויר ועוד – גם ללא קליטה סלולרית.