שעון ניו זילנד

שעון ניו זילנד

שעון ניו זילנד. ניו זילנד היא כיום אחד היעדים החמים בעולם. הקיץ היא עונת השיא של המבקרים בניו זילנד ונראה שכולם רוצים להגיע לשם.

 

שעון ניו זילנד
שעון ניו זילנד, צילום באדיבות pixabay

שעון ניו זילנד בהתאם למזג האוויר

במהלך תקופה זו, יתקיימו מספר פסטיבלי קיץ. יכללו טורניר הרוגבי שביעי בניו זילנד, הנערך באופן מסורתי בוולינגטון. אך הועבר להמילטון לשנת 2018. פסטיבלים נוספים שאפשר לבקר בהם כוללים את פסטיבל הקיץ של אוקלנד. פסטיבל ערב השנה החדשה ופסטיבל וולינגטון למוזיקה ואמנויות.

אם יש לכם את הציוד הנכון, החורף בניו זילנד יכול להיות מרענן ומרענן. אבל אם לא, אתה יכול לרעוד כל הזמן בבית הקפה המקומי שלך. הצטיידו שתייה חמה והסתפקו בכמה ימים של טיול או סקי. או אפילו סתם יום או יומיים של קמפינג או טיול .

קווינסטאון ניו זילנד

שבילי ניו זילנד ממוקמת בקווינסטאון, בירת ההרפתקאות בעולם, עם מסלולי טיול, קמפינג ורכיבה על אופני הרים הטובים ביותר בניו זילנד. בואו לקרייג'בורן לחוות את מגרשי המועדונים האגדיים ביותר במדינה וחוו נופים מרהיבים מראש ההר בלב אחד המועדונים המפורסמים והמפורסמים ביותר שלה.

ערים מרכזיות אחרות באזור כוללות אוקלנד, וולינגטון, כרייסטצ'רץ ', רוטורואה, וואיקטו, טרנאקי, קאיקורה, טאורנגה והמילטון. גלה את שורשי המאורים של העיר בביקור בפארק הלאומי קאיקוהה, הגדול מסוגו בניו זילנד ובו כמה מהנופים היפים והמגוונים בעולם.

אוקלנד ניו זילנד

הייתה מהראשונות שחשפה את אזור הזמן החדש של ניו זילנד. אזור העולם החדש. לפני תאריך זה, בשנת 1868, היה זה אזור זמן פרובינציאלי. שהתבסס בעיקר על ספינות מבקר, אך בצורתו הנוכחית ננטש בראשית המאה העשרים. חוק הזמן הרגיל משנת 1945 הפך את השינוי לקבוע וקבע את הזמן הסטנדרטי הנוכחי של ניו זילנד. (NZST) 12 שעות לפני שעון יוניברסל (GMT) ו 12 שעות אחרי שעון שעון GMT. כדי למנוע סכסוכים פרובינציאליים, שונה השם הרשמי החדש ל"זמן התקן של ניו זילנד ". בשנת 1868 נקבע כי יש להחיות את שעון הקיץ ואת שעון הקיץ. כאשר השעונים הוחלפו בחודשי הקיץ. החוק החדש הציג את העובדה שיש אזור זמן קבוע בניו יורק ולא אזור העולם החדש. ואזור הזמן הרשמי הונהג בכריסטצ'רץ 'במקום בוולינגטון, כמו גם הכנסת שעון קיץ.

לאחר שנה של ניסויים, לוח הזמנים של ניו זילנד משנת 1975 קבע שעון קיץ. אשר החל ביום ראשון האחרון באוקטובר והמשיך עד יום ראשון הראשון במארס.

חוק הזמן הסטנדרטי הבינלאומי – שעון ניו זילנד

ב -1 בינואר 1946 אימצה ניו זילנד רשמית את חוק הזמן הסטנדרטי הבינלאומי, חוק שקובע תקני זמן. החוק קבע כי יש לאמץ את מרידיאן הזמן 180degEge כבסיס לעידן הנוינץ החדש. בעוד שגריניץ 'אומצה על ידי חלק ניכר מעולם הסחר כמדד לזמן הסטנדרטי העולמי, ניו יורק וניו ג'רזי היו המדינות הראשונות שהעבירו רשמית את מכונות הזמן שלהן ל- GMT בשנת 1946, ועברו אפילו את שאר בריטניה.

האי הדרומי גם כן מאוכלס יותר בשלב זה, אך רוב ניו זילנד נמצאת מערבית לוולינגטון, ויש רק שתי ערים מרכזיות, וולינגטון ואוקלנד, בחצי הכדור הצפוני. זה הופך אותו לחופשת חורף נהדרת, מכיוון שאתה יכול להשאיר את הז'קטים והמגפיים הנפוחים שלך בבית ולהחליף אותם במה שקיווי מכנה "ציוד חורף", כמו נעלי שלג, מגלשים ונעלי שלג. אמנם סקי הוא ענף ספורט שגדל – הזמן בניו יורק ובאזורים אחרים בארה"ב ובקנדה – ניו זילנד היא השנייה רק בארצות הברית מבחינת מספר הגולשים לנפש. טיולים בניו זילנד הם לא רק בילוי לאומי לאנשי קיווי, אלא גם נשכחים כשפוגשים מקומיים ידידותיים שם ונהנים מהנוף יחד בטיול נהדר של ניו זילנד.