כפר נופש בישראל

כפר נופש בישראל

רוב תושבי מדינת ישראל, בפרט בתקופה האחרונה עם התפשטות נגיף הקורונה וכל הסגר סביבו, חולמים על חופשה בכלל ועל שהייה מהנה בצל כפר נופש בישראל.

רוב הישראלים מעוניינים לפקוד כפר נופש בישראל –

בימים כתיקונם אתם בוודאי מפנטזים על חופשה ומצפים לה בכל מאודכם. אז על אחת כמה וכמה בתקופה קשה זאת. בוודאי כל אחד מכם מעוניין לשנות את האווירה.

אף במידה וכעת אין עסקינן הודות יציאה לחופשה ברחבי תבל. בשל הקורונה. ניכר כי המון ישראלים מעדיפים לבלות בעונת הקיץ. ובתקופת החגים בכפרי נופש ישראליים. במידה וקצתם בשגרה והנכם חשים חובה לצאת לחופשה. תהיו בטוחים שרבבות ישראלים מרגישים כמוכם.

בשנים האחרונות ניכרת עלייה של ישראלים ברצון שלהם לצאת לנופש בכלל ולצאת לכפר נופש ישראלי. ומדובר על פערים בשיעור ניכר שמעודדים נופש כחול לבן. בשיעור של כחמישים אחוז מן התושבים אשר יוצאים לחופשה. על פי סקרים שנערכו בשנים האחרונות. מעדיפים לנפוש בבתי מלון. בשיעור של כשלושים אחוז מעדיפים לנפוש בצימרים. ובשיעור של כעשרים אחוז מעדיפים לנפוש במלון דירות או בקמפינג. המקום שנחשב להכי אטרקטיבי בימים אלו במדינת ישראל הינו הצפון והגליל. ובאחוזים בודדים אחריו הנהירה הינה אחרי אילת.

מדוע ישראלים מעדיפים כפר נופש בישראל?

שאלת המיליון דולר הינה – מדוע הישראלים מעדיפים כפר נופש בישראל? קיימות כמה סיבות לכך. והרי הן לפניכם-

  • כפר נופש בישראל מהווה עבורכם הזדמנות לבקר במקומות במדינת ישראל. אשר אין פקדתם אותם זה שנים רבות ושמא אף פעם לא הייתם בהם. לא קיים דבר יותר טוב מאשר ליהנות מנופים מוריקים בתום עונת החורף הגשומה. לבלות בעיר בדיוק כמו תיירים. ולמצוא פינות חבויות ממש בסמוך למעון משכנכם.
  • מזג האוויר במדינת ישראל ידוע היטב בכל רחבי תבל ומעטות הפעמים שהוא יבגוד בכם לרעה. אין סיכוי כי בעונת הקיץ ירדו לפתע ממטרים ותזדקקו למטריה. ובמרבית עונת החורף ממש אין קר יותר מדי. במקומות התיירותיים במדינת ישראל. וביכולתכם ליהנות מכל הסגולות של מזג האוויר הים תיכוני. בתקופת חג ראש השנה האקלים נעים בפרט. ונותן בידכם ליהנות מכל האטרקציות. ובעונת הקיץ. כאשר השמש יוקדת ויותר מדי חם. ביכולתכם ליהנות מחדר ממוזג וקריר או מטבילה מרעננת בים. או לחלופין בבריכה.
כפר נופש בישראל
צילום: pixabay