הציפור הלאומית של ניו זילנד

ציפור הקיווי האייקונית של ניו זילנד, קרובת משפחה של האימו האוסטרלי, הושמדה על ידי מחקר חדש. על פי מחקר חדש שפורסם ב"ביולוגיה נוכחית ", ההרס של מיני הציפורים המגוונים בניו זילנד על ידי בני אדם הוא כה קשה, עד שיידרשו 50 מיליון שנה עד ששני האיים העיקריים במדינה יחזירו את מגוון הציפורים שלהם.

בקיווי של ניו זילנד יש גם ציפורים אחרות חסרות מעוף שמאויימות בהכחדה. יש כאן קיווי מנוקד קטן שכבר נכחד עם כ 1200 בעלי חיים חיים וגם קיווי ניו זילנדי, זן ציפורים שמאויים בהכחדה בגלל אובדן בית הגידול שלו. קיווי אוסטרליה וניו סאות 'ויילס, מיני ציפורים לאומיים אחרים באוסטרליה, גם הם חסרי מעוף – הם נכחדו אך מאוימים בהכחדה מכיוון שנפלו טרף לכלבים ולחמוסים, על פי מגזין סמיתסוניאן. העובדה שהקיווי רק באמת התפתח בניו זילנד, יחד עם התכונות המשונות שלו, הופך אותו לסמל המושלם לדמות הייחודית שתכיר במהלך הטיול שלך בניו זילנד. כפי שאתה יכול לראות, באזור זה של 586 דונם יש מספר רב של קיווי חומים של צפון האי שנורלנד, מה שהופך אותו למקום נהדר לראות את אחת הציפורים הלאומיות. Weka טועה לעתים קרובות על ידי תיירים כציפור קיווי, אז וודא שאתה יודע מה ההבדל בין הציפורים לפני שאתה מתרברב עם חבריך על ראייתו. מיקום זה הוא מקום מצוין לצפרות מהירות והזדמנות טובה לראות את ה- KiwI.

יש כמה מקבילות בין הקיווי למקום שאנו בני האדם מכנים את מולדתנו, ניו זילנד. במהלך מלחמת העולם הראשונה שימשה ציפור הקיווי בעיקר כסמל לשלום ושגשוג עבור ארצות הברית ובעלי בריתה. הוא כונה, כמובן, "קיווי", אך גם כ"ניו זילנדים "ו"קיווי ניו זילנדי".

הקיווי הפך מאז לסמלה הדומיננטי של ניו זילנד, הנושא את אחד הסמלים האיקוניים ביותר של ארצות הברית, הצלב הדרומי, עד שהוחלף בסמל מודרני וחזק יותר: צלב הקיווי. עמותת היצרנים הציגה את הרעיון "Make – in – New Zealand", שבו הקיווי מחוברים עם "הצלב הדרומי" עם זוג שרך שרכים.

תוכנית זו עובדת עם ענף חיות הבר, המאגד מינים עם עופות ניו זילנדיים כגון קיווי. עם זאת, חלק מהמינים הייחודיים לניו זילנד מאוימים בהכחדה ונמצאים רק במספר קטן של אזורים באי הדרומי. הם נמצאים רק באזורים מיוערים יש תפוצה מוגבלת של כמה מאות דונם בלבד ונמצאים רק באי הצפוני ביותר של האי.

אם הם מצליחים, הלהקה עצמה תלויה בהתאוששות שלהם, וכאן ב- AAT Kings אנחנו רוצים לעשות את מה אנחנו יכולים. ציפורים מניו זילנד תופסות מקום מיוחד בליבנו ואנחנו מטפלים בהם כמו גם בקיווי, אך למחלקת השימור יש מידע מצוין כיצד תוכלו לסייע בביטחון הציפורים הלאומיות שלנו.

סמל הציפור של קיווי נתפס לראשונה כתג לחיילים בסוף שנות השמונים של המאה העשרים וכיום הוא כינוי נפוץ המשמש לתיאור תושבי ניו זילנד. ציפור לילית זו מצויה רק בניו יורק, ניו ג'רזי, קליפורניה, פלורידה, אוסטרליה, קנדה וארצות הברית, והיא כה פופולארית שהמונח קיווי אף הפך לכינוי עבור אנשים במדינות אלה.

בסוף שנות השמונים של המאה העשרים שלחה ניו זילנד קבוצת רוגבי לבריטניה עם שרכים כסופים על גופיותיהם. בשנת 1921 כינו אותם עיתונאים קיווי, ובשנת 1938 השם היה רשמי.

ציפור פולחן זו יכולה לחיות בין 25 ל -50 שנים ותוחלת החיים הממוצעת שלה היא כ -10,000 שנה, הרבה יותר ארוכה מהציפור הניו זילנדית הממוצעת. ייבוא מאוסטרליה ומראה כי הקיווי, הציפור הלאומית של ניו יורק, הוא רק "יבוא אוסטרלי" ולא מין מקומי.

רוב בעלי החיים המקומיים מגיעים בצורה של ציפורים, ולמרות שהקיווי קשור גם לאוסטרלים, קרוביהם הקרובים ביותר של הקיווי הם עופות הפילים של מדגסקר. קולוניזציה זו שימרה את המגוון הביולוגי של עולם הציפורים בניו זילנד, כששיעור ההכחדה עולה על קצב ה קלדוגנזה; כלומר הוא מייצג דיכאון מאקרו-אבולוציוני עבור ציפורים. המשמעות היא שלעתים קרובות אנו משתמשים ברווחתם של עופות קיווי כמדד למצב הכללי של הסביבה הטבעית שלנו. הטורף היבשתי הגדול ביותר שנמצא בסכנת הכחדה היסטורית הם ה"קיווי ", או טאקה, ווקה או קאקאפו.

למרות שהקיווי עצמו חווה מצב מצער זה, עלינו לשאול את עצמנו איזו השפעה תהיה להשמדת הציפורים על המצב הכללי של הסביבה הטבעית שלנו, ובמיוחד על בריאות הסביבה.