דנידין ניו זילנד

דנידין ניו זילנד – עיר הצעירים

דנידין הפכה לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בניו זילנד, מהממת ביופיה הטבעי ובתרבות הקפה. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות העיר התוססת.

 

אטרקציות בדנידין ניו זילנד

דנידין נשכחת ונשכחת. אבל זה ללא ספק המקום הטוב ביותר ללכת לאי הדרומי כדי ליהנות מקפה טוב. מנופים נהדרים ואוכל טוב.  יש הרבה מסעדות מעולות, ברים, חנויות, בתי קפה, מסעדות ומלונות בעיר.

כמה שעות נסיעה משם נמצאים אתרי הסקי קווינסטאון וונאקה. בדנידין יש כמה מסעדות נהדרות, ברים, חנויות, בתי קפה ומסעדות ומלונות בעיר.

לנרקומני ספורט יש בונוס נוסף. מכיוון שתחנת דנידין היא גם ביתם של מוזיאון היכל התהילה של הספורט, שמפרט את ההישגים שסימנו את כל התיבות.  התערוכה חשפה את ההיסטוריה של גדולי הספורטאים של ניו זילנד בכל הזמנים. והיא גם מוזיאון ההיסטוריה העתיק ביותר בניו יורק. ומוזיאון הספורט העתיק ביותר בעולם.

האוניברסיטה הוותיקה והגדולה ביותר בניו זילנד הוקמה בשנת 1869. זכתה לדונידין למוניטין שלה כמרכז למידה. חלק ניכר מהמורשת הזו נשמר בעיר עצמה, מה שלא היה תמיד בניו יורק או ניו אינגלנד. אך היא הייתה העיר החשובה ביותר בכל ניו זילנד באותה תקופה. ביתם של אוניברסיטת אוטגו, אחת האוניברסיטאות הגדולות והיוקרתיות בעולם. בו האוניברסיטה הראשונה שלה, שנוסדה במאה ה -19 כחלק ממיזם משותף בין המכללה המלכותית לרפואה וטרינרית ובית הספר לבריאות הציבור.  זהו המרכז האוניברסיטאי הראשון בארץ שמתמקד בבריאות וחינוך.

זה ביתם של בית הספר לרפואה וטרינרית של אוניברסיטת אוטגו. והמכללה המלכותית לבריאות הציבור. ובית הספר הווטרינרי דנידין, בית הספר הווטרינרי הגדול בעולם.

אם אתם רוצים לשקוע בתרבות ניו זילנדית מרתקת, בקרו במוזיאון. התפעלו מהארכיטקטורה המדהימה של המדינה המדברת בקול רם אל עצמה.

הקפידו לבקר בפסטיבל השנתי של דנידין. פסטיבל אוטגו לאומנויות ומלאכות, מספטמבר עד אוקטובר. הפסטיבלים השנתיים כוללים מוסיקה. ריקוד. אוכל. אמנות. מלאכת יד וכמובן פסטיבל המחול המסורתי של וונאאו.

בדנידין שבחצי האי אוטאגו, טירת לרנך היא טירה קטנה בסטנדרטים אירופיים. אך יש לה היסטוריה מרתקת."הטירה היחידה בניו יורק ", זהו אחד המבנים המשוחזרים העתיקים ביותר בעולם והיחיד במצבו הנוכחי. רק כמה קילומטרים משם נמצא מבנה משוחזר נוסף. טירת קרגיל.

הגעה:

הכביש הראשי בדנידין הוא כביש 1, העובר בעיר ומחבר אותה עם אוקלנד, קרייסטצ'רץ ', וולינגטון, אוטגו ושאר בירת ניו זילנד. ישנם מקומות נהדרים אחרים לבקר בהם, כמו הפארק הלאומי ניו סאות 'ויילס, המחובר היטב – עם טיסות מאוסטרליה וניו זילנד. שירותי אוטובוסים מקשרים את דנידין עם אוקלנד ואוקלנד סיטי, שדה התעופה של אוקלנד, שדה התעופה קנטרברי ונמל התעופה הבינלאומי כרייסטצ'רץ '.

ממזרח, העיר דנידין מחבקת את אצבע האדמה הארוכה המהווה את השפה הדרומית-מזרחית של הר הגעש דנידין. אוטאגו, שנמצא מדרום לאי הדרומי, כוללת חלקים מאוקלנד, קרייסטצ'רץ ', וולינגטון ושאר בירת ניו זילנד אוקלנד.

האקלים

האקלים של אוטגו ובמיוחד מרכז דנידין, השפיע משמעותית על דפוסי מזג האוויר בדרום האי ובניו זילנד. בהשוואה לכריסטצ'רץ ', בדנידין יש אקלים חם בהרבה מרוב שכנותיה, עם טמפרטורות שבין אמצע שנות ה -80 לגובה. שפל החורף בניו זילנד בדרך כלל חם יותר ב -3 מעלות מאשר בכריסטצ'רץ ', אך שיאי החורף בוולינגטון, וולינגטון סיטי ובשאר אוקלנד. בנוסף לטמפרטורות החמות יותר, בדאן איילנד יש גם גשמים נמוכים יחסית, שמסתכמים ב 750 מילימטרים בלבד (30%) בשנה.