האי הצפוני ניו זילנד

האי הצפוני ניו זילנד

חושבים לטייל בניו זילנד? רגע לפני, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על האי הצפוני ניו זילנד.

המקומות הטובים ביותר באי הצפוני ניו זילנד

אל תפספסו את חצי האי קורומנדל. זהו מקום טוב להכיר ולהעריך את האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בצפון זילנד. כמו מפלי הוקה. ושונית המחסום הגדולה.

רוטורואה:

המקום המושלם לפסק זמן מהחיים. נוף נהדר של העיר. חוף יפהפה. ובית קפה חוף נהדר. כמו כן, תוכלו להשתכשך בבריכה החמה שיש שם. בריכה תרמית.

בערך שעתיים נסיעה מפוקהה לוולינגטון. אבל אם יש לכם כמה ימים נוספים תוכלו לבלות לילה ברוטורואה לפני שתחזרו לאוקלנד. שם בהחלט תגיעו לאי וואייהקה ליום. הזמן שלך באי הצפוני מסתיים עם עצירת ביניים בוולינגטון למשך הלילה. ואז נסיעה קצרה לבירת ניו זילנד אוקלנד. אם יש לך בעיות בהפרש הזמן בין אוקלנד לשאר האי הדרומי. אני נותן לך שני מסלולים חלופיים. אם אתה יכול להוסיף יום נוסף. אנו ממליצים לעקוב אחר מסלול האי הצפוני של האי למשך 10 ימים (הכולל גם יעדים אחרים כגון העיר וולינגטון ואוקלנד סיטי, כמו גם כמה מקומות אחרים באוקלנד).

לאי הצפון יש כל כך הרבה מה להציע שאתה בהחלט לא רוצה לפספס את זה. אבל אנו ממליצים לקחת יותר זמן מהאי הדרומי לאיי הצפון. יש כמה מהחוויות הטובות ביותר מבעלי חיים שתוכלו לקבל. לכן העדיפו את הדרך שלכם לאיי הים הצפוני של ניו זילנד. אז קבלו את הכרטיסים לטיול הבא שלכם לעיר ניו יורק, אוקלנד, וולינגטון, רוטורואה או אוקלנד סיטי ותכננו את זה!

סיקרנו את זה בשבילכם..

סיקרנו את כל נקודות השיא שיש לאי הצפוני להציע תוך 7 ימים בלבד ואתה באמת לא רוצה לפספס אף אחד מהמקומות שאתה צריך לבקר בהם. אפילו לא ראינו את כולם עדיין, אז וודא שאם תזכה אי פעם לחקור את ניו זילנד, לא תדלג על פנינה כזו.

למרות שזה הקטן מבין שני האיים, הדיג באי הצפוני רחוק מלהיות מוגבל. הדרך הטובה ביותר לראות את ניו יורק, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס, שיקגו, סן פרנסיסקו, לונדון, פריז, סידני, טוקיו, מלבורן, אוקלנד וסידני היא לבקר ברוטורואה ולעשות טיול לאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר, הגן הבוטני המלכותי.

האי הצפוני של ניו זילנד הוא יעד כדאי לחובבי חוף, גייזרים ברוטורואה והנוף הירחי של טונגארירו מושכים מבקרים רבים בפנים הארץ. כמה מטיולי הגלישה הטובים ביותר בניו זילנד הם בטרנאקי שבחוף המערבי של האי הצפוני. איי הצפון הם לא רק מקום לבקר ולחוות את העיר ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקגו, סן פרנסיסקו, לונדון, פריז, סידני, טוקיו, מלבורן, אוקלנד וסידני. יש לו גם חשיבות היסטורית עצומה ובו נמצא המוזיאון הגדול בעולם, המוזיאון הלאומי.

באי הצפוני אוכלוסייה גדולה יותר מהדרומי והעיר הגדולה והעמוסה ביותר בצפוני היא אוקלנד, בירת ניו זילנד ויעד פופולרי למי שאוהב להיות חלק מהקהל הגדול.

האי הצפוני ניו זילנד
צילום: pixabay