איי סיישל – טיפים למטיילים

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאני מקבל מקוראים המתכננים טיול בסיישל היא האם לרדת מהחוף בסיישל או לא בגלל האצות והיכן להישאר כדי להימנע מכך. אם אתה תוהה מהו הזמן הטוב ביותר ללכת ל- SeYchells, אני יכול לומר לך שזה מסובך, אך אני אפנה אותך לרשימת התקופות הטובות ביותר לבקר ולבקר ב- Se Yelles. המשך לקרוא ואני מציע כמה טיפים מתי, היכן ומה לעשות כשאתה יוצא למסע ימי, כמו גם כמה טיפים שלי.

אם תחליט להישאר בסיישל במשך שלושה שבועות

אתה יכול לתכנן לבקר בכל 4 האיים אם אתה נשאר במאהה. מי שרוצה לבלות עד 10 ימים ב- Se Yelles יכול לבקר בשניים מהאיים בו זמנית במשך 3 ימים. אם אתה רוצה לראות את שאר איי סיישל, שקול טיול יום פרטי למא.

אם יש לכם תקציב עבור אתר נופש, אני ממליץ על אחד מאתרי הנופש המדורגים בסיישל כמו אתר הנופש Enchanted Island. אם זה מתאים לתקציב SeYchellES שלך, לחץ כאן לקבלת מידע נוסף על התעריפים והסתכל שוב באתר הנופש קמפינסקי סה ילס!

קוקו דה מר מקורו בארכיפלג איי סיישל ונמצא רק באיי סיישל. בקרו בתוכי השחור והנדיר הזה, שהוא למעשה חום, ואל תפספסו את ההזדמנות הזו!

אם החלטתם לבלות כמה ימים באי

אנו ממליצים לכם להישאר ב Raffles Seychelles Constance Lemuria, אך במיוחד באי אחד. אם אתם מטיילים עם המשפחה או החברים, נסו למצוא מארחי ספות בסיישל ולהישאר באכסניות. השכרה ב- Airbnb בסיירל היא גם רעיון טוב אם אתם חושבים שמחירי המלונות יקרים מדי. רק PS1600 – 1700 הוא מחיר מעולה לטיול בסיישל, ותוכלו להוזיל את העלויות שלכם על ידי ביקור באיי סייקל בתקופת חג המולד העמוסה ובינואר כדי לבקר אותם בתקציב.

כדי לעזור לך לתכנן את הטיול הזול שלך לסיישל, פירטנו כיצד תוכל לחסוך כסף גם כאן. פשוט עקבו אחר הטיפים הבאים ותוכלו לתכנן תקציב מצוין – כולל טיול בסיירות!

אם אתם מתכננים חופשה יוקרתית בסיישל, פוסט זה יעזור לכם להפיק את המרב מכספכם וייתן לכם רשימה של כמה מהפעילויות הטובות ביותר שתוכלו לעשות שם. אנחנו מתחילים עם מלון בסיירל במחיר תקציב יוקרתי ואז עוברים למקומות לינה אחרים.

המטבע של איי סיישל הוא "רופי סיישליס" והוא זהה לזה שהתחלנו איתו במדריך שלנו. עכשיו, כשיודעים את מחירם של Se Yelles, בואו נרכיב כמה נתונים ונראה כמה עולה נסיעה לסיישל.

האי מאהה הוא האי הגדול ביותר בסיישל ויש בו מקומות רבים לחקור, אך הוא מתנהג כמו אי קטן עם סוגים רבים של אנשים ותרבויות. ליד מאהה נמצאים פרסלין ולה דיג, האיים המתויירים ביותר בסיירות, כמו גם כמה איים אחרים.

Mahe

Praslin ו- La Digue הם האיים העיקריים שאתה צריך לבקר בהם בטיול שלך לסיישל. אם אתם מבקרים בפעם הראשונה בסיירות, אסור לכם לפספס אף אחד מהאיים הללו. למטה תמצאו מפה של הסיצ'לים כדי לתת לכם מושג היכן נמצאים האיים, כמו גם מידע על ההיסטוריה והתרבות שלהם.

אם יש לך שבועיים לבלות בסיישל, עליך לכלול את מאהה, פרסלין ולה דיג ב -14 הימים שלך בסיישל. סייכלס, קחו את הזמן לביקור באיים המרכזיים והישארו באחד מהמלונות באי, כמו למשל מלון רויאל סיידוקס או מלון גרנד.

וודאו שיש לכם שבוע ליהנות מאיי סיישל במלואם בלעדיהם. אם אינך בזמן ואתה תוהה באילו איים להישאר, עיין במדריך שלנו היכן להישאר ב- SeYchells. מדריך Se yellises שלנו עוזר לך לתכנן את הטיול שלך שם ומספק לך כמה דרכים לחסוך כסף.

פוסט זה יעסוק גם בכמה דברים מעשיים

כולל מתי לבקר בסיישל, איך להגיע ולצאת, ויתרונות המגורים בסיישל. כדי לעזור לך לתכנן ביקור משלך בסיירות, אנו נשתף מספר פוסטים במהלך השבועות הקרובים, החל מהמדריך שלנו כיצד בילינו שבוע בסיישל והמדריך שלנו.

לבסוף

בחלק האחרון של המדריך שלנו לסיישל, אנו מדברים על השכרת רכב ואנו ממליצים לכם לבקר אם אתם מעוניינים בדירוג המלונות המובילים שלנו על סמך הניסיון שלנו. אם אתם אוהבים איים טרופיים, בדקו את רשימת הדברים הטובים ביותר לעשות בדרום מזרח אסיה ובדרום אפריקה. להלן מצאנו כמה טיפים וטריקים למלונות, מסעדות, מלונות ואפשרויות נסיעה אחרות בסיישל.